تبیان، دستیار زندگی
کتابی که راهکارهای یک سخنرانی بهتر در ملاء عام را نشان می دهد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

60 دقیقه بدون استرس سخنرانی کنید

کتابی که راهکارهای یک سخنرانی بهتر در ملاء عام را نشان می دهد.

بخش کتاب و کتابخوانی تبیان

 60 دقیقه بدون استرس سخنرانی کنید

پروین تترپور مترجم کتاب «60 دقیقه برای سخنرانی بهتر در ملاء عام» درباره ضرورت ترجمه این کتاب عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که بیشتر مدیران، محققان، دانشجویان و استادان ما با آن مواجه می شوند این است که نمی توانند سخنرانی خوب و مفیدی داشته باشند و برای برگزاری یک سخنرانی دچار استرس و اضطراب می شوند.
 
وی ادامه داد: بسیاری از مدیران و استادان ما به دلیل جایگاهشان باید همواره سخنرانی داشته باشند، برخی از دانشجویان نیز نیازمند معرفی مقالات خود هستند، به همین دلیل ضرورت ترجمه این کار احساس می شد و خوشبختانه با وجود اینکه زمان کمی از توزیع کتاب می گذرد اما استقبال خوبی از سوی مخاطبان صورت گرفته است.

این مترجم افزود: نویسنده کتاب کوشش کرده تا راهکارهایی را به مخاطبانش نشان دهد که حتی در صورت اینکه دچار مشکل فیزیولوژیکی هم در سخنرانی شدند بتوانند کار خود را به درستی انجام دهند.

تترپور یادآور شد: من برای ترجمه این کتاب با نویسنده در ارتباط بودم و تلاش کردم نکات مبهم در ترجمه را هم از بین ببرم و خوشبختانه در این زمینه تلاش ها تاثیرگذار بوده است.
 
به گفته وی، با توجه به اینکه نویسنده کتاب خودش از مدیران موفق است مطالعه این کتاب می تواند به تربیت افراد برای یک سخنرانی خوب کمک کند.

این مدرس دانشگاه به مخاطبان هدف این کتاب اشاره کرد و افزود: به هر حال امروز بسیاری از مدیران و دانشجویان گاهی مجبورند سخنرانی های کوتاه یا بلندی داشته باشند و این کتاب می تواند برایشان مفید باشد.

تترپور همچنین از تالیف کتابی در همین باره خبر داد و عنوان کرد: به زودی بر اساس تجربیاتم در این زمینه کتابی را با همین رویکرد تالیف می کنم.

کتاب «60 دقیقه برای سخنرانی بهتر در ملاء عام» نوشته کوین عبدالرحمان به ترجمه پروین تترپور و مجتبی برجی با شمارگان هزار نسخه در 92 صفحه به بهای 10 هزار تومان از سوی انتشارات سخنکده منتشر شده است.


منبع: ایبنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .